شماره ركورد :
101
شماره راهنما :
KA_HSD101
نويسنده :
اسما حيدري ارچنداني
عنوان :
بررسي رابطه مربي گري با بهسازي منابع انساني (مورد مطالعه كاركناي ستاد مركزي آموزش و پرورش شهر كرمان)(آموزش و بهسازي منابع انساني20)
عنوان به انگليسي :
Investigating the Impact of COACHING ON Human Resource Improvement (case study of the staff of the headquarters of Education in Kerman)
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
بهسازي منابع انساني
تاريخ دفاع :
1397/02/24
استاد راهنما :
مهدي سبك رو
استاد مشاور :
محسن شاكري
موضوع ها :
مربي گري - بهسازي منابع انساني
چكيده :
اين پژوهش با هدف بررسي تاثير مربيگري بر بهسازي منابع انساني صورت گرفته است. اين پژوهش از منظر هدف كاربردي، از منظر روش زمينهيابي يا پيمايشي از مجموعه روشهاي توصيفي مي‌باشد. روش تحقيق پژوهش حاضر از نوع همبستگي است. جامعه آماري اين پژوهش شامل كاركنان ستاد مركزي آموزش و پرورش شهر كرمان كه در سال 1396 مشغول به فعاليتند، ميباشد. كه جمعاً 400 نفر هستند. روش نمونه‌گيري اين پژوهش به صورت نمونهگيري تصادفي ميباشد به اين صورت است كه از ميان جامعه آماري پژوهش تعداد 200 نفر كه با استفاده از فرمول كوكران محاسبه شده است به صورت تصادفي به عنوان نمونه انتخاب شدند. براي گردآوري اطلاعات در حوزه ادبيات تحقيق، از روش كتابخانهاي استفاده شد. همچنين روشهاي جمعآوري اطلاعات مورد نياز در اين تحقيق، براي آزمون فرضيهها، روش ميداني و ابزار آن پرسشنامه مربيگري مك لين و همكاران (2005) و پرسشنامه استاندارد بهسازي نيروي انساني آموزش و پرورش كه توسط گائيني (1391) طراحي شده، ميباشد. در اين تحقيق، پس از مرور پيشينه پژوهش و بررسي مقالات و كتابهاي موجود در زمينه مربيگري و بهسازي منابع انساني اهداف تحقيق مشخص و بر اساس آن، فرمت روش پژوهش تدوين شد. در نهايت دادههاي جمع آوري شده از پرسشنامه‌ها با استفاده از معادلات ساختاري و نرمافزارهاي PLS و با استفاده از آمار توصيفي مانند ميانگين و همچنين رگرسيون مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. نتايج اين پژوهش نشان داد كه مربيگري و ابعاد آن يعني ارتباطات باز، ارجحيت فرد نسبت به وظيفه، پذيرش ابهام و رويه تيمي بر بهسازي منابع انساني كاركنان ستاد مركزي آموزش و پرورش شهر كرمان تاثير معنيداري دارد.
تاريخ نمايه سازي :
1397/10/26
نام نمايه ساز :
سميرا سامعي
شماره مدرك :
101
تاريخ ثبت مدرك :
1402/09/12
وارد كننده اطلاعات :
سميرا سامعي
لينک به اين مدرک :

بازگشت