شماره ركورد :
1395
شماره راهنما :
KA-BMEB1404
نويسنده :
علي فربد
عنوان :
ارزيابي الگوي تاثير منافع مورد انتظار مشتري بر پيامدهاي رفتاري و نگرشي( مورد مطالعه: مشتريان بانك سپه)(تجارت الكترونيك 29)
عنوان به انگليسي :
eva‎luating the impact pattern of expected customer benefits on behavioral and attitudinal outcomer benefits on behavioral and attitudinal outcobes
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
تجارت الكترونيك
تاريخ دفاع :
1399/08/05
استاد راهنما :
احمد حاجي مرادي
استاد مشاور :
حسن حاتمي نسب
موضوع ها :
منافع مورد انتظار مشتري، ديدگاه هاي مشتري نسبت به بانك، پيامدهاي تجربه مشتري از انتخاب بانك
چكيده :
هدف از پژوهش پيش رو بررسي تاثير عوامل پيش آيندي تجربه مشتري (منافع حاصل از رفتارهاي خاص، منافع اجتماعي و برقراري ارتباطات) بر شكل گيري پيامدهاي رفتاري و عملكردي (وفاداري و تبليغات دهان به دهان) با تبيين نقش مولفه هاي نگرشي (اعتماد و تعهد مشتري) مي باشد. اين پژوهش از حيث هدف كاربردي و از جهت ماهيت و روش پژوهش به شكل توصيفي از نوع همبستگي و به صورت پيمايشي است. جامعه آماري اين پژوهش شامل مشتريان شعب بانك سپه در شهر يزد بوده كه تعداد 137 نفر بر اساس قاعده 5 برابري تعداد سنجه هاي پرسشنامه و با روش نمونه در دسترس در اين تحقيق مشاركت داشته اند. ابزار پژوهش جهت گردآوري داده‌ها، پرسشنامه استاندارد بوده و تجزيه و تحليل داده‌ها با استفاده از نرم افزار SPSS22 و آزمون فرضيه‌ها به واسطه روش مدل‌سازي معادلات ساختاري و نرم افزار SmartPLS-3 انجام شده ‌است. نتايج حاصل از پژوهش حاكي از اين است كه منافع حاصل از رفتارهاي خاص بر اعتماد و تعهد مشتري تاثير معنادار ندارد. منافع اجتماعي بر اعتماد مشتري تاثير معنادار و مثبتي داشته و اين در حالي است بر تعهد مشتريان تاثير معناداري ندارد. برقراري ارتباطات بر تعهد و اعتماد مشتري تاثير مثبت و معناداري دارد. اعتماد مشتري بر وفاداري مشتري تاثير معنادار و مثبتي داشته و اين در حالي است كه بر تبليغات دهان به دهان تاثير معناداري ندارد. تعهد مشتري بر وفاداري مشتري و تبليغات دهان به دهان تاثير مثبت و معناداري دارد. وفاداري مشتري بر تبليغات دهان به دهان تاثير معناداري دارد.
تاريخ نمايه سازي :
1400/03/01
نام نمايه ساز :
سميرا سامعي
شماره مدرك :
1404
تاريخ ثبت مدرك :
1402/08/06
وارد كننده اطلاعات :
سميرا سامعي
لينک به اين مدرک :

بازگشت