چكيده :
مد، اصطلاحي كلي در زمينه هنر طراحي پوشاك است كه تحت تأثير اوضاع فرهنگي و اجتماعي جامعه در يك دوره زماني مشخص انجام ميپذيرد. محصولات اين صنعت شامل پوشاك، كيف، لوازم آرايشي و اثاث مي شود. امروزه يكي از جنبه هاي مهم كسب وكار در سطح داخلي و بين المللي، تعيين برند تجاري است. در اين رابطه بكارگيري يك استراتژي موثر در خصوص برندهاي تجاري در صنايع مختلف از جمله صنعت لباس، بحثي مهم است كه به شركت ها امكان اتصال به بازار رقابتي را ميدهد، بنابراين مي توان برندسازي را نوعي نوآوري تلقي كرد. تعيين يك برند تجاري با ثبات و بر پايه يك خط مشي صحيح، به ايجاد ارزش برند تجاري منجر ميشود.
پژوهش حاضر از نظر هدف، يك تحقيق كاربردي و از نظر روش تحقيق، از نوع توصيفي است. در پايان در راستاي نتايج حاصل آمده از اين پژوهش، براي بخش عملي پاياننامه، برند " آنسيم" بهعنوان ارائه دهنده پوشاك براي مشتريان خاص و نسخه محدود، مزين به كار دست براي بانوان در نظر گرفته شد و با كمك نرمافزارهاي فتوشاپ و كورل، پوشاك لاكچري براي بانوان طراحي شد.