شماره ركورد :
45
شماره راهنما :
ISM45
نويسنده :
زهرا زارع
عنوان :
ارزيابي عملكرد كاركنان به روش زنجيره ارزش و نمودار فرايند عمليات مطالعه موردي شهرداري شوش دانيال (ع)(مديريت سيستم و بهره وري38)
عنوان به انگليسي :
eva‎luation of employees performance by chain of value and opration process diagram metods Case study of municipality of Shush Danial City
مقطع تحصيلي :
كارشناسي ارشد
رشته تحصيلي :
صنايع
تاريخ دفاع :
1396/08/06
استاد راهنما :
حسن خادمي
استاد مشاور :
محمد باقر فخر زاد
موضوع ها :
ارزيابي عملكرد كاركنان - زنجيره ارزش - نمودار فرايند عمليات
چكيده :
توسط مديران و خبرگان كارخانه شير پگاه شناسايي شده وپس از شناسايي عوامل با استفاده از تكنيك سلسله مراتبي (AHP) و روش ماتريس اهميت – عملكرد (IPA) و بر اساس نظرات اخذشده از خبرگان كارخانه شير پگاه كرمان و مشتريان، اين عوامل رتبه‌بندي شدند. تعداد عوامل انگيزشي، كه در وفاداري مشتريان صنايع موادغذايي شناسايي شدند عبارتند از: اعتماد، تعهد، شايستگي، ارتباطات، مديريت تعارض، پيوندهاي اجتماعي، عمل متقابل و همدلي. عوامل اعتماد، تعهد، شايستگي، مديريت تعارض بيشترين تاثير را داشته است. اولويت بندي عوامل انگيزشي بازاريابي رابطه مند در صنعت مواد غذايي از ديدگاه مشتريان به ترتيب عبارتند از: اعتماد، تعهد، شايستگي، مديريت تعارض، ارتباطات، ارزش هاي مشترك، همدلي، عمل متقابل و از ديدگاه مديران و خبرگان عبارتند از: 1.ارزش هاي مشترك، 2.شايستگي، 3.ارتباطات، 4.تعهد، 5.اعتماد، 6.عمل متقابل، 7.همدلي، 8.مديريت تعارض هستند. نتايج به دست آمده نشان مي دهد متغيرهاي اعتماد، تعهد و شايستگي بيشترين اهميت را در رضايت مشتريان دارند و متغيرهاي ارزش هاي مشترك، شايستگي، ارتباطات بيشترين اهميت را در وفاداري مشتريان دارند.
تاريخ نمايه سازي :
1397/10/23
نام نمايه ساز :
حيدري
شماره مدرك :
45
تاريخ ثبت مدرك :
1402/10/11
وارد كننده اطلاعات :
سميرا سامعي
لينک به اين مدرک :

بازگشت